七分

It Is What It Is - Lifehouse

存档灵魂:

It is what it is
该是什么就是什么「就这样吧」


【歌词】

 

I was only looking for a shortcut home
我只在寻找一条捷径回家
But it's complicated
但这并不简单
So complicated
它如此的纷乱
Somewhere in this city is a road I know
我知道这城中某处有一条路
Where we could make it
能够带我们回家
But maybe there's no making it now
但如今或许没了任何意义
Too long we've been denying
长久以来我们一直相互否认
Now we're both tired of trying
如今我们已经疲于再次尝试
We hit a wall and we can't get over it
我们头破血流,我们无法逾越 
Nothing to relieve
无法获得解脱
It's water under the bridge
桥下流水逝去
You said it, 
你如是说 
I get it
我能明白
I guess it is what it is
我猜想该是什么就是什么
I was only trying to bury the pain
我曾努力尝试将苦痛埋葬
But I made you cry and I can't stop the crying
但我曾让你哭泣,这也让我泪流不止
Was only trying to save me
只是努力尝试着拯救我
But I lost you again
但是我却将你再次失去
Now there's only lying
如今只剩下了谎言
Wish I could say it's only me
多么希望我可以说悲伤的只有我。

I guess it is what it is
我猜想该是什么就是什么
Here it comes ready or not
无论我们是否做好准备,这一刻终将来临
We both found out
我们都会看到
it's not how we thought
其实并非如我们所思所想
That it would be, how it would be
该是什么,终将就是什么
If the time could turn us around
如果时间能让我们回心转意
What once was lost may be found
那曾经的失去也将被重找回
For you and me, for you and me
只为你和我


评论

热度(24)